چند وقت پیش برای خرید به یکی از هایپرهای شهر رفتیم ، به قسمت روغن ها رفتیم تا یکی از روغن های مایع رو خریداری کنیم . شما بهتر از من می دونید که توی این هایپرها چقدر تنوع اجناس زیاده و با یک قفسه کامل پر از روغن مواجه بودیم که بعضی از اسامی شناخته شده و بعضی هم گمنام بودن
یک چشممون به برچسب قیمت و حجم روغن ها و چشم دیگمون هم به جیب مبارک بود تا انتخابی کنیم هم با کیفیت و هم با کمیّت !
برام جالب بود بعضی از روغن ها با وجود حجم بیشتر قیمت کمتری نسبت به شرکت های معروف داشتن امّا هر کاری می کردیم دست و دلمون برای خرید اسامی گمنام نمی رفت تا این که بالاخره دل به دریا زدیم و روغنی با نام نینا خریدیم . استفاده هم کردیم و بد هم نبود یا شاید هم ما متوجه نشدیم ولی بهرحال این رو فهمیدم که تبلیغات چقدر می تونه توی دیدگاه مشتری موثر باشه !!
از این بگذریم شاید خیلی از شرکت ها باشن که فقط بخاطر اسمشون یه پول جداگانه می گیرن مثلا یه گوشی همراه با قابلیت های تقریبا مشابه که سازنده هاشون شرکت های سامسونگ و هوآوی هستن ، عمدتا قیمت گوشی های سامسونگ بیشتر هست .
این هم بماند که فضا برای کسایی که وارد بازار کار می شن حتی با وجود این که کیفیت و قیمت مناسب تری هم دارن ولی رقبای شناخته شده با سرمایه گزاری های بزرگی دارن چقدر می تونه به اونا آسیب بزنه !
شاید ما هم باید به اسامی کم آشنا یه فرصت بدیم ، بالاخره بعضی چیزا قراره با پول میلیونی خرید بشه پس باید با احتیاط باشه و تحقیق ؛ که برسیم به بهترین انتخاب امّا خیلی از چیزها و وسایل روزمره زندگی هزینه های خیلی کمتری دارن ، بد نیست یه تنوعی به خریدت با انتخاب های جدید و گمنام تر بدی ، بد هم بود ( اگر به سلامتیت آسیب نزنه ) ضرر چندانی نکردی !

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

shahin chat آموزش سئو سایت در سئوآموز دلقک Asteroid Biology فارسی میتینگ شير استيل ساخت و نصب حفاظ استيل روستاي سادات محله ي (بوجايه - لاهيجان) Shanna رامین حکیم - برنامه نویس یادگیری بهتر